Ingen rast, ingen ro

28 maj 2009 kl. 21:56 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Sonen Vilmer, Värk, känsligt | 3 kommentarer

Vad svårt det är nu för tiden att få ro till att sitta och blogga, när man väl sitter ner vid datorn så hinner man bara kolla lite snabbt och då blir det att man surfar på sidor där man inte behöver koncentrera sig så mycket. Vad händer här då förutom blöjbyten, amning och annat? Idag har jag varit iväg på efterkontroll hos min barnmorska. Pratade om förlossningen, tiden efteråt och hur jag mår. Nu är det fit for fight till att börja tänka på figuren igen, nu vet jag att allt ser bra ut med snittet utåt och eftersom jag tycker jag känner av det mycket mindre nu också så har det nog även läkt på insidan. Funderar på att börja försöka trampa lite på crosstrainern som vi fått efter svärföräldrarna….men jag börjar inte förrän till veckan. Då ska jag försöka dra ner lite (läs mycket) på godisätandet också!

Har idag också varit till Ikea med tre barn, Filippa hade en kompis med sig nämligen. De passade på att leka inne i lekrummet medans jag och Vilmer gick runt och kollade lite. På em var svärföräldrarna här med Niklas farmor som skulle kika på lillkillen. Han fick en jättefin pyjamas och en ”första åretbok” så nu kan jag börja skriva ner hur han utvecklas.

Just nu är jag i en jobbig värkperiod, har så ont överallt och framför allt i rygg, nacke och huvud. Nu på kvällen har jag också haft lite migränhuvudvärk, skönt att Niklas gör sista kvällspasset idag. Sedan är han ledig några dagar!

Goa runda kinder

Jag kan faktiskt bli arg också!!!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jätte söööööt!!!!<3<3<3<3

  2. Vilka godingar!
    Lycka till med Godiset! Vill man så är det lördag ganska ofta =)
    Ha det gott
    Mvh
    Helena af Sweden

  3. Förstår att det är full rulle nu. Vad skönt att allt är bra nu med snittet och så 🙂 Drygt med din värk bara…!
    Vad söta dem är, både som glada och arga 😉

    Nja, jag är väl idag som igår ungefär, blev nog lite konstig mening, hihi 😉
    Läkaren beklagade att han inte kan göra mera för mig, jag ska fortsätta med den gamla medicinen men ska dock öka upp den igen. Sen är det bara till att avvakta på gastron, hoppas jag slipper att vänta hela sommaren.

    Ha nu en skön fredagskväll på er!
    Många kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

