Barnkalas

24 maj 2009 kl. 07:53 | Publicerat i Dottern Filippa | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

Idag har vi barnkalas för Filippa. Det kommer åtta tjejkompisar hit som ska leka och äta tårta. Jag hoppas det inte kommer regna under kalasets gång, vi har nämligen bestämt att det ska bli en liten hinderbana ute på sex stationer som barnen ska få gå genom. Vid varje station som de klarar får de en bit papper, när de har klarat alla stationer har de alltså sex bitar papper som de sedan ska pussla ihop tillsammans. Klarar de att pussla ihop dom kommer de se en bild på våran postlåda. Där i kommer godispåsarna ligga 😀 Kommer inte vädret att vara med oss får vi istället hitta på något att göra inomhus, vad vet vi inte riktigt än…

Nu får jag ta och mata lillen, återkommer senare med lite bilder från kalaset!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad roligt med en hinderbana 🙂 Hoppas vädret är på er sida.

  2. Ojdå, råkade visst skicka iväg den utan att skriva klart…

    Javisst är det jätte härligt med blommor, har ni mycket rabatter då?

    Okej, tack för hjälpen, det visst jag inte, det är ju så irreterande när det blir sådär.

    Ha nu en bra dag 🙂
    Kramar!

  3. Ok du har samma problem med din mor..
    Ja jag har blivit som min pappa, han har alltid präntat i mig att man ska vara i tid, så jag är gärna 5 min innan utsatt tid..men mamma kör i sin egna lilla takt..tycker det är lite hänsynslöst..*
    Här stod vi igår med maten klar i en halvtimme innan hon behagade att komma..jaja
    Bra blev det tillslut & vi hade en riktigt trevlig kväll.
    Med vin, öl & baileys…lite kubbspel & god mat:)

    Den som väntar på nåt gott…väntar alltid för länge*s*
    Förstår att du börjar bli sugen på en öl eller vin..
    Men det börjar närma sig iaf:)

    Hoppas vädret höll sig fint så det blev en hinderbana!! Det lät skoj!

    Ser fram emot bilder sen..

    Kram Kram


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

