Kalas

22 maj 2009 kl. 10:30 | Publicerat i Dottern Filippa | 8 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Igår var släkten här och firade Filippa. Som vanligt fick hon jättemycket fina saker, tack så mycket allihop! Eftersom hon inte fick en Hello Kittytårta så ville hon ha ett glasståg så det fick vi göra åt henne. Första gången vi gjorde och den blev ganska bra faktiskt. Men just när vi skulle fika så vill Filippa och de andra barnen gå ut så hon smakade aldrig på tåget, det är tacken det när man står och sliter! 😉

Här sjunger vi för henne 🙂

Glasståget

Hon fick spelet "Jakten på den försvunna diamanten" så det spelades för fullt på kvällen

Hon fick också den här fina Hello Kitty väckarklockan, när den ringer så spelar den och säger Goodmorning 🙂

Nu sitter Filippa och väntar på mig, vi ska nämligen in till stan för att köpa present till en kompis som ska ha kalas imorgon. Sedan vill hon absolut ha en Hellot Kitty mjukis så jag lovade att vi skulle kolla på en sådan om hon var duktig och gå in och duscha och prova kläder (man får muta henne lite sådär för det alltid massa gnäll när det ska duschas…)

Får ta och läsa era bloggar senare idag!

8 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Men du! Vilket fint tåg!!
    🙂
    Kan du inte komma hit & göra ett t min dotter som vi ska fira nästa helg? hehe

    Känns nog skönt för henne att ha fått en helt egen dag nu när det varit mkt med Vilmer.

    Haha har ni också problem med duschningen;)
    Här är det ett evigt tjat innan hon går in..men sen kan hon stå hur länge som helst istället..å sjunger o har sig:)

    Hoppas ni hittade nåt fint idag?
    Vi var själva och köpte en klänning till avslutningen idag t Felicia.

    Kram

  2. Jisses vilket fint tåg ni gjort 🙂
    Det spelet älskade jag när jag var liten och det spelas rätt flitigt här också när mina ”små” kompisar kommer. Vilka fina saker hon fick. Fina kort 🙂

    Hoppas ni hade det mysigt på sta´n.
    Ha en bra kväll nu!
    Många kramar!

  3. Åh, vilken fin tårta!! Den skulle nog min dotter gilla 😀

  4. Jo du har helt rätt, hon är ju inte så förtjust i klänningar..
    Men denna sa hon själv att hon gillade..å den är rätt så vardagslik..inga krusiduller över den..så vi får väl se.

    Jo tack min dag var jätte bra igår..
    Jag fick en uteblomma, pengar(oförskämt mkt), italiensk super fin kokbok, ljushållare, krukväxt & choklad & en plattång som jag velat ha så länge.
    Min som jag haft är helt kass!!

    Imorrn kommer mamma & ena brorsan, så då blir det lite firande igen:)

    Kram

  5. Javisst tar det på krafterna och med med två barn tar det hela såklart lite längre tid också.
    Men skönt att ni hittade lite då 🙂
    Detsamma till dig!
    Kramar!

  6. Kul idé med ett tåg, det ska jag komma ihåg inför framtida kalas. 🙂

    Rolig väckarklocka hon fick, nu kanske det blir roligare att väckas och gå upp på morgonen. 😉

  7. Så söt ditt barn är ^^
    Har bara en fråga och vill gärna få ett svar.
    Var har du köpt klockan?
    Har sökt jätte länge efter en sån, men har inte lyckats hitta någon.
    Tack i förhand ^^

  8. Hej!

    Såg att du gillade Hello Kitty vilket jag oxå gör enormt mycket. Efter att jag besökt Japan blev jag intresserad av Hello Kitty och vet att det är många som blir glada av den lilla gulliga katten.

    Därför har jag öppnat en Hello Kitty webshop där jag erbjuder en stor variation av Hello Kitty saker till bra priser. Jag får in nya spännande produkter varje månad.

    Titta gärna in på webshoppen:

    http://www.hellokittyshop.se

    Jag hoppas att du tycker om den.

    Ha det bra!

    Vänliga hälsningar

    Helena Nilsson


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

