Storasyster och jag

19 maj 2009 kl. 09:13 | Publicerat i Dottern Filippa, Sonen Vilmer | 3 kommentarer
Etiketter: , , , ,

Vilmers idol är helt klart storasyster. Så fort hon kommer i närheten av honom ler han och ska genast börja ”prata”. Försvinner hon utom synhåll vrider och vänder han på huvudet för att hitta henne igen, detsamma när han bara hör hennes röst. Det kanske inte är så konstigt, hon vill ju gärna gosa och mysa med honom. Sjunger och pratar mer än gärna med sin lilla ”gubboin” (hon uttalar ”gubben” så 🙂 )

Igår var vi och handlade lite paket till Filippa, hon fyller ju 6 år imorgon. Stora tjejen! Eftersom hon har fått cykel redan så får hon inte så himla många paket imorgon, men lite smått och gott blir det ju såklart 😀 På tal om paketen så måste jag kila iväg och slå in dom nu innan jag hämtar henne på dagis.

See yá!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Men guuuud, så söta barn!

  2. Åh, vad söta dem är! Man ser ju på långa håll hur mycket dem gillar varandra 🙂
    Ska ni ha kalas imorgon då?

    Ja,jag blev lite besviken på filmen då jag också gillar Persbrant, nej jag har inte sett den, är den bättre?

    Jag har haft tre magsår med detta och det ä p.g.a alla mediciner jag ätit genom åren och de felbehandlingar som jag har fått. Eftersom roten sitter i magen på mig (det var ju där allt började) så är jag nog extra känslig i magen plus att ett magsår läker mycket sämre p.g.a nervsmärtan jag har där. Drygt men jag är van nu så jag är väl rätt härdad 😉 Men det är verkligen ingen rolig undersökning.

    Ha en fortsatt bra dag vännen min!
    KRAM!

  3. Fina kort:)

    Kram


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

