Vilmerbus

09 maj 2009 kl. 12:35 | Publicerat i Sonen Vilmer | 4 kommentarer
Etiketter: , , ,

Bilder+en liten videosnutt på världens sötaste, goaste, lugnaste, snällaste och vackraste kille! Jag slutar aldrig förundras över hur en bebis kan vara så lugn och harmonisk, han kan ligga i timmar och bara titta på allt som finns runtomkring honom (väldigt nyfiken är han också, man tror ibland att huvudet ska gå av på honom så som han vrider och vänder på det hela tiden) Jag har alltid tyckt att Filippa har varit lugn från första början, men Vilmer är nog snäppet lugnare…..än så länge i alla fall 😉

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. vilken liten goding =)

  2. Jisses så söt han är! Jag har innan skrivit(tror jag) att jag tycker han ser äldre ut än vad han är och på dessa bilderna tycker jag verkligen det. Kanske det är för att han är så med och stadig 🙂
    Ha en fortsatt bra helg på er!
    Kramar!

  3. Hej igen vännen!
    Tack, det är ok idag, lite bättre i min mage nu, har uppdaterat, i samma minut som du kommenterade 😉
    Många kramar!

  4. Söt liten en:) Trevlig söndag.


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

