Lyxig natt

05 maj 2009 kl. 08:22 | Publicerat i Dottern Filippa, Sonen Vilmer | 1 kommentar

Gårdagen bjöd inte på mycket vila, Vilmer var vaken väldigt mycket. På fm ville han bara vara i famnen för då hade han ont i magen. Han ville också bara sova i famnen på mig, så fort jag lade ner honom började han skrika och gråta som en tok. Inte förrän vid tvåtiden lyckades jag få honom att somna i vagnen och då sov han i 3 timmar. På em och kvällen var han vaken ganska mycket, senare på kvällen sov han lite i soffan hos mig och Niklas. Strax innan 23 gick vi ner till sängen och lade oss. Han åt då och somnade om igen sedan, vaknade inte förrän strax efter 4 igen för mat. Somnade om och vaknade vid 7. Åt och somnade om igen så när jag väckte Filippa vid 8 sov han så gott. Skönt att bara ha den stora att ta hand om just då. Hennes farmor kom och hämtade henne för att köra till dagis och då satte jag mig och drack kaffe. Vid halv 10 hörde jag hur Vilmer började gnälla nere i sängen så då var det bara att hämta upp honom. Nu ligger han här bredvid mig, ganska så nöjd. Pratar med sina djur som hänger över babysittern 😀 Antar att han var lite slut efter dagen igår och därför sov gott under natten. Men det kändes faktiskt ganska så lyxigt att han sov så bra!

Om Vilmer är vaken på kvällen när Filippa ska gå och lägga sig så vill hon gosa lite med honom i sin säng. Om det blir en saga vill hon att han ska vara med och lyssna han också 🙂 Inte alltid han är på humör, men ibland så…

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad härligt med en sådan bra natt, det behövde ni båda nu.
    Vilka fina bilder, han ser äldre ut än vad han är tycker jag, hans fina ögon gör ju att man smälter med en gång 🙂
    Kram kram!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

