Dop

25 april 2009 kl. 09:29 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Sonen Vilmer, Värk, känsligt | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Solen skiner och det är verkligen våren nu, tyvärr är inte våren min bästa vän när det gäller värken. Får mer ont i huvudet och migrän då och det är säkert anledningen till att jag fortfarande har ont i skallen. Får såna där småattacker ibland av migränhuvudvärk och tror att, nu är det på  gång igen. Men som tur är så har det än så länge ”bara” hållt sig till vanlig huvudvärk. Har väldigt ont i nacken också, så mycket utav huvudvärken kan nog komma därifrån också. Samt att nattsömnen inte är det bästa just nu när man vaknar varannan timma ungefär. Skulle vilja sova 20 timmar i streck känner jag, men antar att den här sömnen lär vara lidande lääääänge till!

Idag ska vi på dop, det är lilla Elsa som ska döpas. Efter dopet skulle jag vilja ta premiärgrillningen men jag vet inte vad Mr Niklas har bestämt sig för. Han blev nämligen medbjuden att följa med in till stan och dricka öl ikväll….Så vi får väl se om jag blir själv med två småbusungar ikväll eller inte.

Filippa och Vilmer myser i soffan

Tog den här bilden med mobilen, tyvärr blev det dålig kvalité!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Är det en släkting som ska döpas? Vad ska Vilmer heta mer nu då? Eler han ska kanske inte ha fler namn?

    Jobbigt det där med din huvudvärk, jag hade också svår migrän, fick det när jag var 10 men min akupunktur har tagit bort det 🙂 Ja, ring och hör vet jag.

    Tack, jag mår ok idag, fick sova lite bättre inatt i alla fall. Jag har varit på loppis och fyndat idag, skoj 🙂
    Nu fick vi besök så nu får dte räcka med mitt skrivande här…Hoppas dagen blir bra och att du får din grillning vännen.
    Många kramar!

  2. Godmorgon Terese!
    Okej, Hans är ett fint namn. Ett litet sommardop låter ju jätte mysigt, det blir minsann mycket jobb om det kommer 80 st här också! Man ska ju orka med det också.

    Ja, man kan göra mycket bra fynd på loppisar och nu är det ju så vanligt med det, alltid är det någon i trakterna om man vill komma iväg lite, i alla fall på helgerna.

    Hehe, jag kan väl knappt kalla min lillhöna för liten längre då hon faktiskt är 12 år nu men i mina ögon är hon ju fortfarande liten, dem växer ju så snabbt så man hänger liksom inte med riktigt 😉 Mår dem sen inte riktigt bra så ser man dem som ännu mindre, hehe!
    Har de där dropparna hjälpt mot Vilmers magvärk då?
    Ha en bra dag du också nu!
    Kram!

  3. Hoppas att dopet blev lyckat.
    Ska ni döpa Vilmer?
    Blev det någon grillning sen eller blev det krogen för mannen?;)

    Hur känner du dig annars nu, med värken i kroppen & huvudet?
    Hoppas att det känns lite bättre..
    Nu ska jag sova..har haft sån mensvärk hela dagen & varit helt slut:(

    Så det ska bli skönt att sova.

    Godnatt vännen

  4. Hoppas det går bra, jag vet vilken kamp det är att komma igenom dagarna.
    Läs gärna om min kamp mot fibro i mitt liv i Borlänge =)

    Kram Penny


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

