Tiden den tickar iväg…

14 april 2009 kl. 11:59 | Publicerat i Allmänt, Sonen Vilmer | 5 kommentarer
Etiketter: , , ,

Tiden den springer iväg, Vilmer är 2 veckor gammal redan. Man får verkligen njuta av varje sekund man får med honom nu för snart är han ingen liten bebis längre 🙂

Igår hade vi besök hela dagen. Först kom farmor och farfar hit för att titta på den lilla eftersom han var vaken, de har inte sett honom vaken förut. När de var här kom min kusin med sin familj för att träffa Vilmer, vi fikade med lite glass och kakor. När de åkte åt vi lite mat och sedan dröjde det inte länge förrän en kompis till mig kom hit med sin lilla familj för att hälsa på lillkillen. Då blev det ännu mer glass och kakor! Filippa, hon lekte med kompisar hela tiden. Ett tag hade hon fem kompisar här och de hoppade och hade roligt i studsmattan. Senare på kvällen tog vi den vanliga dagspromenaden med vagnen, skönt att komma ut och gå lite.

Nu håller jag på och lagar ordning en fiskrätt som jag ska bjuda på. Pappa är nämligen här igen och hjälper Niklas med dörren.  

Linda: Du har helt rätt, ”puppa” är lika med amma (tutta, suga) Tänker inte alltid på hur jag skriver…hihi 😀

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hihi..jag antog väl att det betydde det:)
    Just ja, glömde gratta t segern förresten(färjestad)
    Min bror var så glad så han grät..ja han är ju sjuklig när det gäller det där:)

    Jag såg ju bilderna på facebook med, men kommenterar här också..”Sicken sötnos han är Vilmer”
    Vill med terese!!!
    Kan du inte berätta EXAKT hur ni gjorde då du blev på ”smällen”?*fniss*
    Så ska vi försöka göra lika…
    *skämt åsido*

    Ja nu hoppas jag verkligen att det är sista gången med antibiotika…usch gillar inte att käka sånt där!

    Kram

  2. Vad sööööt han är! Bara så go alltså 😉
    Ni verkar också haft en bra helg med en massa trevligt folk runt er :)Skönt!

    Ja, visst är grillat gott, hehe! Ni får väl också fram med er snart då, eller har ni kanske inget vidare väder? Jo, jag mår bra tack!
    Hur känns det i din mage nu då? Tänk att det redan är 2 veckor sen jag gick här hemma och tänkte på dig och den spännande krabaten i din mage ;)Inte klokt! Snart kommer han på moppe, haha 😀

    Jag reagerade också på det där med att ”puppa”, har aldrig hört det innan så nu har vi lärt oss nåt nytt Linda! 😉

    Ha nu en fortsatt skön dag vännen!
    KRAMAR!

  3. Haha, ja Malin..det har vi:)

    Jo Terese, jag har en fjäril på skuldran & en djävul i nacken.
    Den här skulle jag vilja ha på överarmen..i färg..

    Nope skissa är tyvärr inget för mig..ritar som en treåring:)
    Men jag ska prata med nån så det löser sig nog:)

    Har haft sån hosta inatt så jag kräkts..är slut idag.
    Men halsen är bättre iaf..

    Hur är det med er?

    Kram

  4. Javisst känns det så ibland men som du sa så är vi ju istället unga i sinnet 😉
    Jadå, jag tar det lugnt och det känns lite bättre i lungorna nu så det ger säkert med sig snart.

    Jag antar att det är full rulle hos er, hoppas ni mår bra allihopa?
    Ha en skön kväll vännen.
    Kramar!

  5. Kan man bli sötare eller??? Han har ju förändrats jätte mycket på de här två veckorna!! Skönt att min förkylning är över så vi kan komma på besök snart 🙂 Till helgen kanske?
    kramar


Lämna en kommentar


Entries och kommentarer feeds.