Aj, aj, aj

17 mars 2009 kl. 09:47 | Publicerat i Gravid med bebis nr 2 | 7 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Det säger jag en hel del nu. Förvärkar som kommer med 10 min intervaller, ständig mensvärk i mage och rygg, värk i benen pga åderbråcken och den vanliga fibrovärken är mycket värre. Men det värsta just nu tycker jag faktiskt är bebisens ständiga rörelser, grävande och boxande mot min stackars urinblåsa. Det gör så jävulskt ont!! Förstår inte varför den ska hålla på mot blåsan, mycket bättre om den sparkade med fötterna på revbenen. Även om kanske inte det heller är så skönt, men bra mycket skönare är det än när det är mot blåsan. Känns som hela blåsan ska sprängas…trodde ju faktiskt att bebis skulle bli lugnare i slutet av graviditeten, men det är lika mycket liv och rörelse där inne som det brukar annars. Skönt iofs 😀

Så just nu är jag ju väldigt sliten i kroppen av allt, de här förvärkarna tar ju en hel del på fibron också. Därav min frånvaro här på bloggen, orkar helt enkelt inte uppdatera så mycket. Till helgen ska vi försöka storstäda lite här hemma och helgen efter det har vi fullt upp med sjukhusbesök och dop så förhoppningsvis kommer det gå fort tills den 30:e!

Hej så länge!

7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hang in there!!!! Du vet ju vad du får för besväret. 😉 Kramizzar!!!!

  2. Tror helt klart att det är en pojk :D… Viking härjade som en galning i magen oxå tills han kom ut å han är inte lugn än :p.
    Snaaaart snaaaart är bebis här vännen.
    Kram

  3. Tack vännen för att du skrev lite iaf.
    Då vet jag att allt är bra iaf.
    Å en pojk vet du ju redan att det blir, det har ju jag drömt om redan:D

    Usch förstår att du måste ha en jävulsk värk..men inte långt kvar nu & då vet du att det lättar:)

    Kramar om dig

    Tänker på dej gumman ❤

  4. Jobbigt att det ska behöva göra så ont. Tur att det inte är så länge kvar nu…

  5. Jag tycker det låter som att du inte kommer att gå så länge?
    Iaf å tänker jag på dig =)
    Förstår om du längtar nu, och du var INTE michelin stor, som svärmor sa!!!!!!! ( inte på långa vägar!)
    KRAM

  6. Marie: Men du ska se mig utan jacka…hahaha! 😀

  7. Om jag ändå hade en sån mirakel-jacka som du har! =)


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

