Läderbröllop

10 mars 2009 kl. 10:05 | Publicerat i Allmänt, Gravid med bebis nr 2 | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

Idag firar jag och gubben läderbröllop, vilket betyder att vi har varit gifta i 3 år 🙂 Tiden går verkligen fort! Så för 3 år sedan satt jag just nu hos frisören i Leksand och gjorde mig fin, spänd och nervös för hur dagen skulle bli. Vi brukar som sagt fira vår bröllopsdag med att gå ut och göra något, därför har vi sagt att vi inte behöver köpa något till varandra. Dock brukar jag få oftast få blommor av maken i samband med våra årsdagar och förra året fick han en bok av mig som jag hade skrivit till honom (var tänkt att han skulle fått den på 1 årsdagen istället, men jag hann inte klart då) I år har Niklas sagt att han absolut inte vill ha något, han vill att hans present ska vara att inte jag slösar några pengar :mrgreen:

1 år: Började kvällen med att ta en eller två öl innan vi åkte in till stan. Väl där var vi in på en krog där Niklas bjöd på öl och shot. Sedan gick vi på musikalen Rent, som kanske inte var den bästa musikalen jag har varit på. Dessutom hade jag ju druckit innan och ni som känner mig vet ju hur ofta jag springer på toaletten och speciellt när jag dricker….Efter musikalen gick vi och åt på en ganska nyöppnad restaurang. Efteråt gick vi vidare och jag kan tänka mig att vi båda blev lite runda under fötterna….

2 år: Bokade bord på Café August där vi åt god mat och såg Lars Demian. DÅ blev vi så dragna att vi glömde att betala för mat och dryck. De ringde från August dagen efter och talade om att vi inte hade betalat… 😳 Riktigt pinsamt! Kvällen var annars mycket trevlig, stack till Harrys efter August där vi träffade på lite känt folk…

3 år: Detta år vart ju väldigt lugn men ack så trevlig ändå. Henrik Schyffert show och sedan mat på en italiensk restaurang!

Ja och allt som allt så har jag fått dragits med den här gubben i 13 år!! 😀

Har ju visat den förr, men gör det igen. Boken som maken fick av mig är på 50 sidor och där jag skrivit om då våra 12 år tillsammans.

 

Annars idag så ska jag till barnmorskan för ett besök, hoppas allt ser okej ut. Dras med riktiga onda sammandragningar/förvärkar vilket inte är så himla skönt. Dessutom håller yrseln, illamåendet och huvudvärken i sig. Får ta upp det med bm och se vad hon säger om det. Blir säkert en rapport senare om hur det gick!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hej hjärtat!
    Nämen har du skrivit en egen bok till honom!!!?
    Det har jag aldrig hört talas om, gud vad romantiskt!
    Hur gjorde du det? Hur gick du tillväga då?
    Det måste han ha blivit super glad över!

    Du är så påhittig Terese:)

    Jo tack, jag börjar sakta men säkert bli lite bättre…nu kan jag andas ordentligt.

    Jag drömde att du fick din bebbe i nat, en super fin liten kille:)

    Så nu vet du vad ni får för nåt*L*

    Kramar om

  2. Grattis grattis!!

  3. haha ja jag hade skrivit fel:P lät lite tokigt=) ja testa den, supergott=)


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

