Söta lilla bebis

01 mars 2009 kl. 16:41 | Publicerat i Gravid med bebis nr 2, Värk, känsligt | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

Åh, är så nyfiken på den lilla godingen i magen nu. Vill ha h*n i min famn! Men nu är det inte långt kvar. Idag är det första mars, månaden då bebisen kommer. Imorgon är det bara 4 veckor kvar 😀

Filippa och jag försökte filma förut när bebisen i magen rörde sig, det är så svårt att få det på film. Men ni kanske ser lite i alla fall hur dvd-filmen guppar? 🙂

Tyvärr så var jag nog väldigt optimistisk förut. Är inte så pigg känner jag, varje rörelse är jobbig och jag känner mig fortfarande illamående. Orkar i princip bara ligga i soffan, men eftersom bebisen trycker både här och där (mest upp mot revben, lungor och blåsan) så är det svårt att ligga också så jag får liksom halvligga istället….

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Åja, visst ser man att den rör på sig, den lille krabaten :)Det måste vara en häftig känsla!
    Tänk så snabbt det går nu du 😉

    Rätt om du nu inte spytt så tar ju en sådan här omgång något enormt på krafterna och på din höggravida, ”värkiga” kropp måste det ju ta 10 ggr om!
    Ta det lugnt vännen!
    Kram kram!

  2. Ååå men Terese..jaa man ser hur den rör sig:)
    Go’magen..vill bara krama om den & VILL VILL VILL med ha en sån.
    Fan att det ska vara så svårt:(
    Gud vad jag hade varit pirrig nu om jag var du..vad som gömmer sig där inne:)
    jag tycker din graviditet har gått så fort..fast det tycker kanske inte du?:P

    Du har smittat mig med den där kräksjukan..för nu ligger jag*suck*

    Kram Kram & puss på magen:)

  3. Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå….
    Vilken känsla =)

  4. Ja det är tvärlugnt 🙂


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

