Det var den helgen….

01 mars 2009 kl. 12:54 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Värk, känsligt | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Vilken trevlig helg man har haft, legat nerbäddat i soffan nästan hela tiden. Spydde sista gången innan jag gick och lade mig igår runt 24, sedan har  jag sovit ganska så bra. När jag gick upp förut kändes det mycket bättre, orkeslöshet, ont i huvudet, värk i kroppen och sliten är jag dock. Har fått i mig en smörgås och optimist som jag är tog jag en kopp kaffe också. Skulle nog inte ha gjort det för nu blev jag illamående igen. Får hoppas att det bara är övergående, blir nog till att fortsätta dricka vatten eller cola tills imorgon i alla fall.

Har berättat innan att Filippa har sånt gott hjärta och är så mån om alla. Nu när jag har varit sjuk har hon verkligen visat detta. Hon kom ofta till mig för att pussa mig, massera mig på pannan, krama mig. Fråga hur jag mådde och om jag behövde något att dricka eller äta. Ritade två teckningar till mig, ja massa såna här ”ta om hand” grejer. När jag skulle lägga mig i soffan därnere  tex skulle hon bära åt mig, hon tog kudde och täcke och jag fick endast bära coca cola glaset…Snuttan min! 🙂

Nu har gumman gått på kalas hos ett par tvillingtjejer, det skulle vara maskeradkalas och hon valde såklart att vara en prinsessa!

Nu ska jag gå in och duscha, känner mig fruktansvärt ofräsch. Får se om jag orkar sätta mig och läsa lite bloggar senare idag. Hoppas ni har det bra i alla fall!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Usch, jag mår nästan illa bara jag läser om det!
    Men det verkar ju som att du är på bättringsvägen iaf*skönt*
    Sådär är felicia också, väldigt omhändertagande..vad fin hon är som prinsessa:)
    Krya på dej nu!!
    Å du! Inte långt kvar tills bebben är ute nu;)
    Kämpa på…
    Kram

  2. Krya på dig vännen! Kram

  3. Usch. Rädslan över att bli sjuk stegras av att läsa om dig… Hoppas du tillfrisknar snabbt nu så att du och magen kan må gott den tiden som det är kvar.

  4. Vad skönt att det i alla fall börjar att gå på rätt håll nu , hoppas det håller i sig så!
    Vad go hon är och vad passar henne bättre än en liten sessa på maskerad?! 🙂
    Krya på dej kraaaam!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

