En av svergies mest felhörda låttext?

27 februari 2009 kl. 16:07 | Publicerat i Musik | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Sedan första gången jag hörde låten FF med Kent så har jag funderat över vad tjejen sjunger i refrängen. Eftersom jag inte är någon Kent fantast har jag aldrig lagt på minne vad låten heter så jag har kunnat kolla upp detta. Jag hörde låten på radion häromdagen och var faktiskt nu illa tvungen att försöka leta upp låten och låttexten på nätet för inte är det så att hon sjunger just det jag tror? Nämligen: ”Herr Arne sug kuk” 😳 :mrgreen:

Men att jag nu vet vad hon sjunger ”Tellement loin de ce monde” (som betyder Så långt ifrån den här världen) hjälpte tyvärr inte ett dugg. Jag tycker fortfarande hon sjunger den där meningen ovan…När man kollar in kommentarerna till den här låten på Youtube så verkar det inte bara vara jag som hör fel fast jag hörde nog värst! Några förslag från andra är:

* Jag är van att se blod
* När barn löser mord
* Vem vare som dog
* Det ordnar sig nog
* Där valrossen bor
* En vanlig sekund
* Nu tar han sin dos

Ja lyssna själva, vad tycker ni att hon sjunger?

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. haha, jag har jämt hört ”de är barnens syndrom”

    xD

  2. En måndag som du, trodde jag först att hon sjunger, trots att jag läst franska. Pinsamt. >_<

  3. Ditt förslag var ju bara värst alltså, den versionen har jag aldrig hört innan 😉
    Tänk så fel man kan höra, detta är nog den mest omtalade av alla tror jag.
    Jag är också som du, att jag skulle kolla upp men har aldrig tagit tag i det så det var ju bra att jag kunde läsa det här 🙂 Jag var mer inne på ”en vanlig sekund” haha!

    Ha nu en bra fredagskväll min vän! Kram på dej!

  4. hej!hehe jag har aldrig ens fattat att hon inte sjunger på svenska! jag har alltid hört det som ”det är många som jag”haha så knasigt det kan bli!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

