Snos med bebis

21 februari 2009 kl. 10:17 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Gravid med bebis nr 2 | Lämna en kommentar
Etiketter: , , , , , , , , , ,

Nu har vi en fulldag avklarad. Köpte presentkort på Akademibokhandeln till pappa, storebror och svägerskan. De läser ju alla väldigt mycket böcker och nu är det strax rea så det passar ju perfekt med presentkort tyckte vi. Gick in på Change för att pröva ut amningsbehåar. Personalen där hjälpte mig, fick pröva ut några behåar och till slut fick jag tag i en som verkligen passade bra. Den passar ju redan nu, men ändå finns det lite kvar till sedan om brösten sväller. Köpte två stycken eftersom det var köp 2 betala för 1. Hör och häpna en jäkla kupa J vart det 😳 Jag har läst om andra som har så stora kupor, men att jag har det känns overkligt. Visserligen visste jag ju att jag var tvungen gå upp lite i kupa eftersom den G kupa jag har nu är för liten, men till kupa J?? Tog 75 runtom, den är lite tajt där nu men tjejen sa att det var bättre att köpa till förlängare istället eftersom man minskar ganska snabbt i omkrets när mjölken lagt sig lite (har 65-70 vanligtvist runtom) Sedan köpte vi med en bukett blommor till de nyblivna tvåbarnsföräldrarna. När vi kom dit fick vi Tacos, jättegott. Sedan lite senare fick vi glass med chokladsås, så det blev riktigt kalasigt. Fick självklart sitta och snosa lite med den lilla bebisen och hon sov mestadels när vi var där. Tänk att vi snart får en egen liten bebbe att gosa med! 😀

Snart är det dags att dra igång den andra fullspäckade dagen. Städa lite, handla, baka, äta, åka till storebror med familj och fira födelsedagsbarn….

Ha det bäst, flodhäst! :mrgreen:

Dottern här med sina nyinköpta Hello Kitty knästrumpor som hon är så stolt över! 🙂

 

Kommentera »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

