Namnlöst

16 februari 2009 kl. 09:50 | Publicerat i Gravid med bebis nr 2 | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Det är nog så att vår kommande bebis helt enkelt får heta Lillebror eller Lillasyster. Vi är inte överens härhemma. Var mycket lättare sist, då hade vi Pontus och Filippa som namn och det kändes bra precis hela tiden. Namnen ska ju också kännas helt bra för alla parter (mig och maken alltså och lite för storasyster också såklart) Andranamn om det blir en tjej, har vi ingen aning om heller….Tur att man har några månader på sig efter bebisens födsel att bestämma sig 😀

Filippas val: Jonathan, Christoffer, Emmie eller Milla (sistnämnda har hennes pappa lyckas övertala henne till…)
Niklas val: Leon, Jack, Milla. Han skulle nog kunna tänka sig Jonathan också.
Mitt val: Vilmer och Ellen. Försöker ta till mig Jonathan och Milla….men vet inte vad jag känner egentligen…

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Det är svårt det där du. Vad heter Filipa i andranamn? Du har kanske sagt det innan men jag minss inte.

    Ok, jobbigt med din värk, du behöver inte känna dig stressad med mejlet, det är ingen fara. Nej, min mage vill inte alls som jag nu så jag har också varit lite frånvarande i helgen.
    KRAMAR!

  2. Vilmer är gulligt!
    Tack för din gulliga kommentar hos mej:)
    Hoppas du är bättre med värken, vad jag längtar till sommaren, inte långt kvar nu!

    Kram

  3. Eftersom det blev en Filippa första gången så kanske det kan bli en Pontus denna gången?
    Jag tror nog att när ni väl har fått träffat bebisen och haft han/hon hemma ett tag så kommer namnet till er utan att ni behöver tänka 🙂 kram


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

