Fredagen den 13:e

13 februari 2009 kl. 09:42 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa | 2 kommentarer
Etiketter: ,

Ja det är det idag…vi har en del planer idag men får väl hoppas att vi inte råkar ut för något speciellt 🙂

Maken slutar tidigare idag så han hämtar Filippa på dagis. När de kommer hem ska vi äta lite mat, sedan kör jag dottern till mina föräldrar eftersom hon ska vara där hela helgen. I em kommer en arbetskamrat till Niklas hit och äter lite Dafgård 😉 sedan åker vi in till stan för att se Lars Demian på Café August. Efter det ska väl gubbarna ut och ränna på krogarna så då väljer nog jag att åka hem. Inte kul att gå runt med fullisar och dessutom höggravid på det!

Imorgon ska dottern med mormor och morfar plus kusin V till badhuset, kusinen skulle även han sova kvar där sedan så jag och maken har en barnledig kväll imorgon också. Skönt men ändå tomt att vara utan våran underbara prinsessa i två nätter!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan laga lite mat till mina älsklingar 🙂

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Det låter som att du får en kanonfredag! Förstår dock dej när du väljer att åka hem sedan, förnuftigt 😉
    Kan tänka mig att det blir tomt i huset sen då utan er lilla sessa.

    Men vad du än gör, så klipp inte tånaglarna idag 😀 Haha! 😉

    Ja, mardrömmar är verkligen inget kul, hoppas jag slipper det natten som kommer. Drömmer du mindre nu? Ett tag hade du ju också mycket sånt vet jag.

    Hy, så kallt ni har det då! Min systers förra kille som är en ”äkta norrlänning” sa att vintrarna här nere var kallare än där uppe just för blåsten vi alltid har mer eller mindre, blir ju så när man bor vid havet. Men man tyckte det var lite konstigt för visst ska en norrlänning vara van vid/ klara av vintern på södern?! 😉 Men det är ju så olika luft också.

    Ha det bra idag vännen!
    KRAMAR!

  2. Låter mer som en trevlig fredag än en ”fredagen den trettondefredag tycker jag:) Härligt med lite tid på tu man hand.


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

