Utmaning

07 februari 2009 kl. 16:23 | Publicerat i Dottern Filippa, Utmaningar | 2 kommentarer
Etiketter: , , ,

Har sett den här utmaningen hos både HUSnrNIO, Linda och Malin. Blev lite nyfiken så jag gjorde den jag också 🙂

Regler
– Gå in i mappen Mina bilder
– Gå till den sjätte mappen och välj därefter sjätte bilden i den här mappen
– Visa bilden på bloggen och skriv något om den
– Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen
– Länka till dom och låt dom veta att de är utmanade

Så här kommer min bild som var nr 6 i sjätte mappen:

En bild på dottern såklart 😀 Bilden är tagen för nästan ett år sedan, närmare bestämt 27 feb-08. Tog några bilder på henne när hon satt i sängen i sitt rum. Här kommer de andra bilderna som låg i samma mapp, se vad långt hår hon hade då! 🙂

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Din dotter är så otroligt söt!! Lik mamman sin är hon också :0)

  2. Vilka fina bilder, som vanligt är hon otroligt söt på foto 🙂
    Fast tänk så fort de ändras, de där små. Jag tycker då hon ändrats mycket på ett år och ändå har jag ju bara bilderna härifrån att gå på, dte går ju så snabbt!
    Hoppas ni haft en lugn och mysig helg, kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

