Frågesport

03 februari 2009 kl. 19:06 | Publicerat i Allmänt | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Om ni vill fördriva tiden lite, gå in då på Trivia och svara på lite frågor. Finns allt möjligt att välja på, mina största kunskaper låg inte på geografi märkte jag 😳 Inte konstigt då att det alltid går så dåligt för mig och gubben när vi är med och låtsastävlar i På spåret….Däremot gick det bättre när jag skulle avgöra om kvinnorna hade silikon eller inte, kändisar, sjukdomar eller kroppsdelar på latin :mrgreen:

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. åhåhåhåhåh jag älskar frågesport!!!

  2. Tack för det tipset, det är kul och bra faktiskt att ha lite hjärngympa då o då, jag är heller inget vidare på just geografi.

    Jag hoppas det går bra för både dig och Filippa idag!
    Kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

