Supersöndag?

01 februari 2009 kl. 12:33 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa | 2 kommentarer
Etiketter: , , , ,

Nä inte riktigt…blir nog relativt lungt idag och det enda jag har planerat är att köra tillbaka bilen hem till mamma och pappa. Just nu är svärfar här och hjälper Niklas med renoveringen. Filippa har ingen feber idag, rastlös till tusen och undrar varför hon inte får leka med någon kompis. Tycker att det är onödigt om hon ska hålla på och härja för mycket idag, då kanske febern lätt kommer tillbaka igen. Sent igårkväll vaknade hon och började hosta så hon nästan inte fick luft, lät lite kruppaktigt faktiskt. Blev bättre när hon fick sätta sig upp, fick dricka lite vatten och sedan försökte jag höja huvudändan en aning så hon skulle komma upp lite med huvudet. Efter det, låg man och lyssnade på hennes hostningar lite extra ifall det skulle bli något. Men som tur var så gick det bra hela natten. Får se om hon kanske kan åka till dagis imorgon!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. skönt att hon mår bättre!!

  2. Vad skönt att hon idag mår bättre, hoppas hon slipper det nu! Har hon haft krupp innan? Hur mår du då?
    Jag har faktiskt varit hos doktorn idag som bl.a du ville jag skulle, duktigt va?! 😉
    Jag har skrivit om resultatet i min blogg.
    Hoppas ni får en skön o lugn kväll o natt nu då!
    Kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

