Jämförelse

21 januari 2009 kl. 09:44 | Publicerat i Gravid med bebis nr 2 | 5 kommentarer
Etiketter: , , , ,

Lite mycket om graviditeten nu…sorry. Men hittade en bild från när jag var gravid med Filippa i nästan exakt samma vecka och dag. Bilden som togs igår och den här bilden med Filippa skiljer bara en dag….vad ser ni för likheter och olikheter på magarna (kul att spekulera lite vad det kan vara för kön där inne egentligen om man jämför med F i magen…)

Filippa i magen v.29+0, alltså en tjejmage...

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Tycker din nuvarande mage ser lite rundare ut, just på de här bilderna iaf…. sen om det betyder nåt vet jag inte. Men fin är den iaf =)
    Är avundsjuk! Skulle vilja få göra om allt det där…. Bäbistiden…. Fick ju inte njuta när Ozzy kom =(

  2. Jag tycker också att din mage nu är rundare, mer ”kul lik”. Plus att den sitter lite längre ner, är det inte då dem brukar säga att det är en kille? Kan inte dem där rönen riktigt 😉 Väntar med spänning jag också! Kramar!

  3. Jag tycker att din mage nu är mer rakt ut, å du ser inte lika rund ut runt om.
    Jag tror att det är en liten kille!
    🙂
    Ska bli spännande att se sen:)

  4. Magen ser verkligen rundare ut, inte så spetsig liksom. Är helt säker på att det blir en liten mini-Niklas 😀

  5. Magen ser mycket större och rundare och lägre ner…. Jag tror helt klart på en kille denna gång


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

