Offra sig för det motsatta könet?

16 januari 2009 kl. 08:58 | Publicerat i Allmänt, Värk, känsligt | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Skrev ett inlägg för längesedan om stora bröst. Att det är svårt att hitta fina behåar i större storlekar och att jag längtade efter att få göra min bröstförminskning. Har fått väldigt många kommentarer på det inlägget och det märks att jag inte är ensam om det problemet.

Men så finns det ju också vissa som måste kommentera och motbevisa saker och ting. Det är en som har kommenterat nu de senaste dagarna, den sista kommentaren vet jag inte om han faktiskt var ironisk eller menade allvar??

Här kommer konversationen:

Jack: Jag som kille borde kanske inte uttala mig om kvinnorsproblem men jag gillar faktiskt bröst så ni tjejer som har såna problem borde inte ni gå på gym och träna era fantastiskt vackra kroppar men jag kan ju ha fel såklart

Jag: Hade det varit så enkelt hade jag inte klagat alls…..det hjälper tyvärr inte bara med träning.

Jack: hej therese: Många saker är inte lätta eller hur, men livet är faktiskt vad man gör det till. och att lägga sig under kniven och låta en kirurg exprementera med en är nog inte bra lösning och jag tror inte på plastik kirurgi varelse det handlar om att förminska eller förstora så tjejer var stolta över vem ni är och ta hand om er.

Jag: Så tänkte jag också innan jag fick värken. Men eftersom jag nu har haft kronisk, ständig värk i snart 10 år och inte klarar av att jobba så gör jag allt för att försöka lindra värken och kunna återgå till ett arbete. Att förminska brösten för att avlasta rygg, axlar, nacke och huvud är det jag vill nu för att dels kunna klara av att jobba sedan och för att underlätta all vardagsbestyr som dagarna har att erbjuda!

Jack: terese: Nu får du väl skärpa dig tänk på alla de män som gillar ja avgudar stora lökar så jag tycker att du ska bita ihop och ta och offra dig lite granna för det motsatta könet. det skulle nog inte bara uppskattas av mig utan av många andra också så ta hand om dig nu

Jag: Haha…det var det värsta jag har hört, offra mig för det motsatta könet skulle jag aldrig göra. Jag gör inte saker för att tillfredställa andra utan gör det för mig egen hälsas skull. Dessutom har jag bara en av det motsatta könet som jag ens behöver visa upp mina lökar för och det är min man! Slut på den här diskussionen.

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hahahaha!!
    Men va f*n..han måste ju ha drivit med dig, sådär kan man väl inte tycka!!??
    Offra dig för det andra könet, det var det värsta jag hört!!!
    Du skrev helt rätt svar iaf..*ruskar på huvudet*

    Ja vad säger man??

    Jo tack jag är mkt piggare nu iaf:D
    Så skönt, känns som att jag fått livet tillbaka:D

    Kram

  2. Amen, fa… vilka kommentarer!
    Du känner inte denna eller?

    I alla fall så tycker jag om dina svar och givetvis inte att man ska offra sig för alla andra!!
    Kramar!

  3. Fy fasen vilket pucko alltså… ”offra sig för motsatta könet” Jisses alltså…. Vilken planet är han i från.
    Förstår dig fullkomligt att du vill förminska, vill jag med!!!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

