Brrrr…kallt!

16 januari 2009 kl. 08:22 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Kläder | 1 kommentar
Etiketter: , , , , , , , ,

Idag visar termometern -15 ute, tur att svärfar var och här och hämtade Filippa förut och körde henne till dagis så jag slappa ut i kylan. Han skulle visst hämta henne också, lyxigt. Kanske lika bra att inte laga den där jettan..hihi  😉

Igår när jag hade hämtat Filippa på dagis åkte vi en sväng förbi svärföräldrarna, hade med mig Niklas tröja. Tänkte att även dom kunde kolla på den. Men varken svärmor eller svärfar såg några fläckar på den. Niklas hade fått ett mail  igår där det stod lite surt: Men skicka tillbaka tröjan då så får chefen kolla på den igen!!!
Vi väntar med att skicka tillbaka den för Niklas tänkte ringa till konsumentverket på måndag och höra lite med dom om hur man ska göra. Tänkte om man skulle ta en bild på tröjan först innan man skickar tillbaka den ifall det skulle tillkomma några fläckar senare…

När vi ändå var hos svärföräldrarna fick vi mat där också, sedan kom kusin Hampus dit och då tänkte de åka till badhuset och frågade om Filippa ville följa med. Eftersom inte jag hade så mycket planerat så följde jag också med, badade dock inte eftersom jag inte har någon badräkt eller bikini som passar just nu. Men satt och tittade på istället.

Prinsessan i snygga simglasögon 🙂

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ja, jag hade nog struntat i att laga bilen 😀 Här är också kallt inte så mycket men ändå, gillar inte alls detta! Fryyyyser ju 😉

    Bra tanke att ta foto på den och att ringa och kolla upp lite, låter verkligen helskumt!

    Så söt hon är med dem snygga brillorna, skönt att plaska lite.

    Hehe, ja, jag har faktiskt ”varit duktig” och lagt mina städplaner på hyllan så länge 😉

    Hoppas det blir en bra fredag för dig och din familj!
    KRAM!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

