Var är det lortigt?

14 januari 2009 kl. 18:36 | Publicerat i Allmänt, Kläder | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

Jag beställde en tröja till Niklas från ett ställe på nätet i julklapp. Jag fick den två dagar innan julafton och slog in den i påsen den kom i direkt. På julaftons förmiddag när han öppnade paketet gick han nästan direkt och provade den. Eftersom han tyckte att den var lite för stor lade han tillbaka den i samma kasse som vi fick den i. Skickade tillbaka den för att byta till en mindre storlek. Igår kom äntligen paketet och vi trodde ju att det skulle vara en tröja med den mindre storleken, men icke. De hade skickat tillbaka tröjan med en lapp att vi inte fick byta pga att den var lortig! Både jag och Niklas synade tröjan och vi kan inte se vart den är lortig…Niklas skrev därför ett mail till dom. Fick tillbaka från dom att det var deodorant fläckar längst ner på tröjan och att han borde ha prövat tröjan innan han satte på sig deodorant. Än en gång ställde vi oss och synade men hittar ändå inget. Konstigt om det kan vara såna fläckar också, för han hade inte ens haft på sig deo innan han provade tröjan. Han har nu skrivit ett mail tillbaka till dom om detta så vi får se vad de svarar.

Vad gör man när de säger en sak och vi en sak? Vi ser ju verkligen inga fläckar på tröjan 🙄

Tröjan gick på över 500 kr så det är ju en hel del pengar som man inte bara vill kasta i sjön, blir det inget byte så var det första och sista gången jag köper kläder därifrån i alla fall!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vilken dålig stil!
    Hoppas att det löser sig för er och att ni får en mindre stl.
    Får man fråga vart ni beställde ifrån?
    Nää det förstår jag att ni bojkottar det i så fall*morr*

    Kram & natti

  2. Bir det så illa att de inte går er tillmötes MÅSTE du sprida vilket företag det var/är….så man inte gynnar dem…Håller tummarna för er!!!

  3. Vad jobbigt! Jag hoppas ni får rätt så att ni får en ny, jag tycker faktiskt annars att ni ska ta i kontakt med någon konsumentombudskontakt för rätt ska ju vara rätt!
    Jag gjorde det en gång då jag hade problem med en klocka som bara gick sönder och jag fick rätt till slut 🙂 Ge inte er!
    Kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

