Lasse W

14 januari 2009 kl. 22:04 | Publicerat i Musik | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

Har nyss kollat på dokumentären med Winnerbäck, för det första. Han är så himla lik Niklas kusin, både i utseende och i kroppsspråk 🙂 Sedan för det andra, man kan verkligen inte lyssna sig mätt på den här fantastiska sångaren med de perfekta texterna!

Eftersom Niklas började lyssna på Winnerbäck långt innan han blev såhär känd (något som han också nämner ofta eftersom han stör sig lite att han just blivit så stor…hehe) så har man fått hört en hel del av honom alla dessa år. Men två av de första låtarna som jag riktigt fastnade för och som faktiskt fick mig att börja gilla Winnerbäck mer och mer är dom här som jag tror båda är med på albumet Med solen i ögonen:

Att fånga en fjäril

Solen i ögonen

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jag gillar också han mycket och visst fastnar man lätt i hans texter 🙂

    Hoppas du mår ok idag och att du får en bra och skön dag!

    Tack så mycket förresten för det fina ( som vanligt) i din kommentar 🙂

    Okej, ja jag misstänkte att det var din riktiga hårfärg. Jag har faktiskt också tjockt hår och säger som du, att det är så skönt så, jag är ju så frusen så det passar mig bra 😉

    Kramar!

  2. Ja det har vi ju redan dragit på facebook…han är en guud!
    😀

  3. Aah, Lasse… Mycket bra.

  4. Har gjort en hyllningslåt till Winnerbäck…


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

