Förnyelse

14 januari 2009 kl. 10:02 | Publicerat i Gravid med bebis nr 2, Värk, känsligt | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , , ,

Är sjukt sugen på lite förnyelse, den här foglossningen och åderbråcken tar musten ur mig. Orkar knappt gå 5 min pga värken och kan inte röra mig ordentligt. Längtar efter att kunna röra mig och börja motionera. Känner mig också sliten, ful och trött så lite förnyelse av utseendet vore inte heller fel. Skulle vilja göra spiralpermanent av håret igen, trivs så otroligt bra i lockigt hår. Har annars ganska så spikrakt hår så det blir lätt att håret bara ser platt och dött ut.  Fick presentkort av gubben och dottern i julklapp på plockning och färgning av ögonrbyn och ögonfransar, så det tänkte jag att jag skulle boka in snart. Kanske bara det gör att jag kommer känna mig lite fräschare. Skulle också vilja ha något nytt att sätta på mig, har bara några enstaka plagg som jag kan ha på mig just nu. Men det finns inga pengar till allt detta, så det är bara att gilla läget helt enkelt!

Man ser lite av hur mitt hår ser ut med spiralpermanent i alla fall...

Här är lockarna på väg att försvinna...

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jag kan förstå din längtan av lite förnyelse men måste bara säga att jag är lite avis på ditt fina hår och dem bruna ögonen 😉 Är det din riktiga hårfärg?
    Lockigt hår är ju så fint, jag har ofta funderat på att permanenta mig men är skraj för att se ut som ett troll, haha! Har du tjockt hår?

    Vad du är gullig i dina kommentarer till mig! Tack, dem betyder så mycket!
    Hoppas du nu får en bra och skön dag!
    KRAMAR!

  2. Haha o jag vill ha spikrakt hår, ska vi byta?;)
    Jag hade det tidigare, men efter att jag fick Felicia så har det blivit lockigt..skumt.

    Ja men det vore väl nåt, att färga & plocka bryn.
    Men behöver du färga är inte du så pass mörk ändå?
    Jag behöver aldrig det..det kan inte bli svartare här:)
    Fast du kanske inte vill ha dom svarta iofs..

    Å vad jag svamlar…:)

    Vink vink


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

