Vecka 29 imorgon

13 januari 2009 kl. 19:24 | Publicerat i Gravid med bebis nr 2 | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , , ,

Imorgon går jag in i graviditetsvecka 29, är alltså idag i v.27+6 och har nu gått upp totalt 11 kg.  Helt otroligt, ”bara” 11 veckor kvar till bf. Även om det inte är så himla långt kvar så känns det som en evighet, speciellt när man har stora problem med fogarna och åderbråck. Gör så ont så fort jag rör mig. Dessutom börjar jag bli mer och mer sugen på att komma i form nu, kunna röra mig mer och motionera.

V.27+6

För övrigt har jag varit väldigt sliten idag, trött och ont så det har inte blivit så mycket sittandes vid datorn. Har dock haft trevligt besök av min kompis och hennes son på 10 mån idag, lagat mat och varit till affären en snabbis. Nu blir det slapp i soffan resten av kvällen!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vat tjock du är, hihi 😉 Så fin så!
    Nu går det säkert snabbt!

    Kul med lite kaffesällskap i alla fall.
    Kramar!

  2. Tjockis;)
    Men du är såå fin å jag är såå avis:)
    Kul med kaffesällskap, som Malin skriver.
    Man sitter lätt & babblar bort några timmar.

    Hoppas du känner dig lite piggare imorgon,.

    Kram

  3. Magen är jättefin! Vill minnas att jag också kände längtan efter att kunna röra mig mer och komma i form kring veckorna 25-32 eller nåt. Tror det hängde ihop med foglossningen som begränsar en så mycket! Lyckligtvis går ju de sista veckorna ganska snabbt ändå, det gäller ju bara att hitta på nåt att göra medans man väntar. 🙂

    kram

  4. Jo tack, lite bättre i halsen & kanske lite mindre snorig:)
    Men jag ska vara hemma hela veckan har jag tänkt, så det inte börjar om.
    Hur är det med dig idag vännen?

    Kram Kram


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

