Tredje tanden

08 januari 2009 kl. 19:43 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa | 3 kommentarer
Etiketter: , , , ,

Idag tappade gumman sin tredje mjölktand, hon är så stolt 😀 Vi får se om tandfen kommer även den här gången 😉
Jag har varit riktigt seg idag, har faktiskt gått i pyjamas precis hela dagen, har inte ens varit in och duschat 😳 Men visst är det skönt att ha såna dagar ibland? Men lite nytta har jag gjort i alla fall, har i flera timmar hållt på med gardinbyte. Att stryka gardiner tar ju upp den mesta utav tiden, tråkigt. Fast nu är det klart och jag vill bara lägga mig i soffan. Har grymt ont nu och speciellt i fötterna och benen!

En tand mindre...Nu har hon tappat de tre mittersta tänderna i underkäken och har en ganska lös tand på andra sidan också som säkert åker snart 🙂

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Dagar i pyjamasen behöver vi nog alla då och då och visst är det bekvämt och mjukt att gå i.

    Barn med gluggar i munnen är ju bara så söta 🙂
    Jag hoppas du mår bättre idag och att det går bra hos doktorn.
    Kramar!

  2. Sv:
    Jaså, du ger mig order 😉 Och vet du vad jag nyss gjort? Jo, legat och vilat, duktig jag är va? Detta var dock innan jag såg din order, haha 😉
    Men det är ju så drygt när man inte kan sova! Sover du bra och så nu eller? Kan tänka mig att du ligger och vrider dig mycket nu för den ”lilla” magen, eller?
    Hoppas du mår ok och att det blir en bra fredag!
    Många kramar!

  3. När det väl börjar går det ganska fort att tappa de små verkar det som:) Hoppas tandfen dyker upp:D


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

