Gott slut på 2008

31 december 2008 kl. 10:18 | Publicerat i Allmänt, Värk, känsligt | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , ,

När jag tänker tillbaka så har ungefär varannat år varit ganska bra sedan Filippa kom till oss. År 2005 var ett uselt år med depression och ångest, 2006 var ett ganska underbart år om man bortser från missfallet på hösten eftersom vi gifte oss, bytte bil och flyttade till huset. 2007 minns jag faktiskt nästan ingenting utav (vad hände det året egentligen?) 2008 har varit ett händelserikt år för min del. Jag har arbetstränat och kommit fram till att jag vill bli tandsköterska. Vi har även detta år försökt bli gravida och äntligen lyckats, jag har läst på komvux och klarat det relativt bra. Så om varannat år håller i sig så lär det kommande året inte bli lika bra, men vi får hoppas att det  bryts nu för i år får vi ju vårt efterlängtade syskon till Filippa!

Värken i år har varit detsamma, lika ont och jävligt som vanligt. Depressionen och ångesten har verkligen åkt berg och dalbana, men kanske inte så konstigt eftersom det har hänt en hel del.

Men istället för att blicka tillbaka på de gångna åren så ska vi nu se framåt och hoppas på ett nyt bra och händelserikt år med mycket glädje och lycka!

Så jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt 2009!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Gott slut 2008 och gott nytt 2009!

  2. Jag hoppas och tror att det där mönstret med bra år vartannat bryts nu av den lille nya familjemedlemmen 🙂
    Jag hoppas du får en jätte trevlig kväll!
    GOTT NYTT ÅR PÅ DEJ MIN VÄN!
    KRAAAMAR!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

