Planering inför nyår

29 december 2008 kl. 11:17 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , ,

I år blir det en väldigt lugn nyår eftersom man är gravid. Vi har bjudit hem våra föräldrar. Tänkte bjuda på en trerättersmiddag faktiskt så idag ska vi åka in till stan och handla. Tar nog en tripp in till Cervera också och köper lite porslin till servisen som vi samlar på. Fattas lite delar där och eftersom vi fick presentkort på cervera i julklapp så får man passa på! 🙂

Filippa fick Bratz dockor i julklapp och med dem medföljde diverse smink och annat med. Bland annat var det en massa lösnaglar till henne och dom provade vi igår. Hon tyckte det var jättekul, men tyvärr sitter dom ju så dåligt med lim.

Nu ska vi göra oss ordning och sedan åka iväg!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ooo vad ”vuxna” händer hon fick på en gång när naglarna åkte på:)
    Jo tack, det vet jag, att lösnaglar sitter dåligt.
    Jag satte på mig för mindre än en vecka sen, ingen sitter kvar idag.
    Men jag ska försöka vara mer noggrann & hoppas på att dom sitter kvar över nyårsafton iaf:D
    Vad står på eran meny på nyår då?
    Ni kommer få det riktigt mysigt tror jag.
    Själv ska vi jobba på en liten då, min ägglossning inträffar runt där;)
    Hihi
    Kram

  2. Oxå nyfiken på menyn… 😉

  3. Vad mysigt och lugnt ni kommer att få det 🙂
    Snygga naglar 😉

    Okej, då har jag ju lärt mig något nytt ord nu då, hihi!

    Ha en bra kväll, kramar!

  4. haha(: så roliga naglar. Själv håller jag inte med på att lösnaglar inte håller så bra. Jag har det. Jag satte på minna i Agustie och dom är fortfarande på! dock simmar jag och spelar rugby, men dom har inte rammlat av!!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

