Sjuklingar

18 december 2008 kl. 17:41 | Publicerat i Dottern Filippa, Hem och inredning, Värk, känsligt | 5 kommentarer
Etiketter: , , , , , , ,

Det var tänkt att Filippa skulle följa med mig på min skolavslutning idag och sedan åka till dagis. Men tidigt imorse vaknade hon och spydde så Niklas stannade hemma idag och vabbade. Det verkar vara en lindrig magsjuka i alla fall för hon har bara spytt två gånger, sedan är hon ganska så pigg också. Skönt. Niklas är ju också dålig då han har en kraftig bihåleinflammation, var till doktorn i måndags och fick en rejäl pencillinkur. Han ska äta 6 tabletter kåvepinin om dagen i 10 dagar!  Hoppas de blir bra båda två snart, inte kul om de ska vara dåliga under julafton.

Fick ju mina betyg idag och jag är så glad att skolan är över nu och att jag klarade det!! Fick blommor av mina två älsklingar för de tyckte att jag hade varit så duktig, goa de är 😀

Skänken kom idag också som lovat, har gjort  iordning så nu är allt på plats. Den passade perfekt där tycker jag. Efter nyår hoppas jag på att få taket målat vitt, sedan är det nya tapeter som gäller. Iofs har vi nedervåningen som vi måste börja greja med först innan bebisen kommer….vi får se vad vi hinner med!

2008-12-18-011

2008-12-18-014

Filippa som har skrivit helt själv på kortet 🙂

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad gulliga dom är mot dig:)

  2. Så söta då 🙂 Blommorna var jätte fina och vad duktig hon är att skriva Filippa. Tror att en av sakerna jag köpt till julklapp kommer att bli kanon bra eftersom hon är så bra på att skriva 🙂

  3. Tack ska du ha=)

  4. Jag hoppas dem måpr bättre idag.
    Vad fint det blev med skänken där 🙂
    Vilket fint kort, ”gubben” och ”bebis” såå sött 🙂
    Fina blommor, skönt med jullov nu va?

    Ja, läkaren ringde till slut igår( har nu uppdaterat i bloggen).
    Tack för din fina omtanke Terese!
    Ha en bra dag, kramar!

  5. Krya på sjuklingarna!!!
    Åååå va fint det blev med skänken =)
    Kram


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

