Imorgon så…

17 december 2008 kl. 18:18 | Publicerat i Hem och inredning, Värk, känsligt | 1 kommentar
Etiketter: , , ,

kommer äntligen min skänk 😀 Jag hoppas bara att den ser okej ut nu så att det inte krånglar ännu mer, har inte hört så mycket positivt om Sonnelids nämligen. Gick upp tidigt imorse för att ringa till doktorn, men fick inte tag på henne. Får försöka igen på fredag. Sedan kom Niklas mormor och morfar samt svärföräldrarna på fika. Det har verkligen varit en slappdag idag för det enda jag har gjort är och legat i soffan., har inte orkat göra så mycket pga mycket värk. Imorgon åker jag och Filippa till skolan där jag ska få mina betyg också skulle vi bli bjudna på fika tror jag.

Nä nu ska jag fortsätta slappa i soffan!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad skönt att du i alla fall får in den nu då innan helgerna och så 🙂 Hoppas du blir nöjd.
    Min dag har också varit väldigt slappad, legat på soffan precis som du 😉 Den där hemska värken tar ju på våra krafter men skam den som ger sig ! Visst? 😉
    Ha nu en bra dag imorgon, hoppas du är lite piggare då.
    Kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

