Tre i veckan v.51

15 december 2008 kl. 13:04 | Publicerat i Tre i veckan | 4 kommentarer
Etiketter: , ,

Namn

  1. Vad heter dina barn? (alt. har du inga barn skriv dina syskon istället)
    Dottern heter Filippa. Det kommande barnet vet vi inte än vad h*n kommer få heta, men jag verkar dock inte ha så mycket att säga emot så det blir väl säkert Milla, Leon eller Jonathan….
  2. Vad heter du i andra namn?
    Kali som är mitt indiska namn
  3. Brukar du använda och hitta på smeknamn på människor i din omgivning?
    Jag har väldigt svårt för att använda smeknamn på  folk, om det inte är smeknamn som alla säger till dom och som de själva väljer att vilja bli kallade som tex Madde, Micke, Fia, Anki, Mia. Dottern har också smeknamn men det använder jag väldigt sällan.

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad kallas Filippa för då?
    Säger alla hela ditt namn då eller det förkortas till nåt?
    Ha en bra kväll, kramar!

  2. Godmorgon Terese!
    Okej.
    Nja, jag går mest under Malin men mina syskon och endel andra i min omgivning kallar mig ibland för Mallan.
    Jag är lite som du är, att jag gärna använder dem riktiga namnen fast sen som min bror som heter Mattias är alltid Matte för mig o alla andra också så det är lite olika det där.

    Ha en bra dag,kramar!

  3. Inne och kikar på dina svar.
    Önskar dig en fin onsdag //Linda

  4. Hej
    Kikar in för att läsa dina svar.
    Jag är inte heller förtjust i smeknamn.

    Ha det så gott, mvh Maria


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

