Wilson…

13 december 2008 kl. 19:41 | Publicerat i Allmänt, Film | 5 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Andreas Wilson har växt upp och blivit man 😉 Jag tycker han passar mycket bättre med lite skägg än helt utan, lite mer manligt. Man kan inget annat än att tycka att han faktiskt är lite het i MQ-reklamen, eller hur? (älsklingen min, du ligger såklart alltid på första platsen. Du är ju outstanding, trots din lilla ölmage…hihi *puss*)

Nä nu ska jag lägga mig och kolla på film som jag nyss varit och hyrt. Det blir The Happening och Before the devil knows you´re dead. Niklas kollar på fotboll och Filippa sover hos grannkompisen inatt så det blir väldigt lugnt härhemma ikväll!

happening-poster-2

english20dvd-before20the20devil20knows20youre20dead1

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Åh, dem filmerna är nog bra tror jag. Jag håller med dig om Wilson, han är ju så snygg där 😉
    Kramar!

  2. LITE skägg?
    Hahaha =)

    • Hehe…ja mycket skägg då 😉

  3. Nu har jag skrivit ut receptet på kulorna Terese.

    Ja, nu när du säger marknadskonfekt så känner jag faktiskt igen det. Det där med namn på sånt är ofta lite långsökt 😉 Men vad goda dem är!

    Förresten så kunde jag inte läsa det lösenmärkta inlägget du skrev, fast att jag skrev in lösenordet…..?

    Ha en bra dag och lycka till med kulorna om du gör dem!
    Kramar!

  4. Svar: Ja, dem smakar en hel del av mandelmassan.

    Det var det inlägget, ”utanför” plus det senaste nu”när man inte vill förändra…”.
    På det sista kommer den rutan upp där man ska skriva lösen men det funkar änmdå inte. Och på det första kommer det bara upp en sökruta där det står att inlägget ej kan hittas. Konstigt!
    Kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

