Sötaste lucian

12 december 2008 kl. 09:44 | Publicerat i Dottern Filippa, Värk, känsligt | 2 kommentarer

Imorse var det dags att gå upp redan kl.6 för vid sju skulle vi vara på dagis. Filippa var otroligt pigg imorse, helt otroligt men det var säkert så att hon var väldigt förväntansfull. Både jag och Niklas var väldigt osäkra på om hon verkligen skulle sjunga något när hon väl var där, men vi fick oss en smärre chock. Hon sjöng precis hela tiden! Första gången på alla dessa år som hon har gått på dagis som hon har varit med och sjungit. Dessutom skulle ju hon och två andra tjejer sjunga ”vad du är söt min kära lilla ponny”, men hon sjöng då också 😀 Det var faktiskt hon som som höll igång sången när de andra blev lite osäkra på texten. Vi vet ju att hon är jätteduktig på att sjunga men ändå har hon aldrig tyckt om att sjunga inför folk. Fröknarna sa att Filippa är faktiskt en utav de bästa på dagis på att sjunga och komma ihåg texterna. Vår stora och modiga tjej!! Är så stolt över henne 🙂

Efter luciafirandet så åkte jag till skolan för att ha svenska. Gjorde ordkunkapsprovet och redovisade författarprofilen. Gick bra. Nu är det bara engelskan kvar idag, sedan har jag ingenting mer att lämna in eller göra!! Så skönt, fick också reda på igår att skolavslutningen är på torsdag istället för på fredag 🙂 Nästa vecka blir det bara lite utvärdering på lektionerna plus att vi nog får tillbaka andra inlämningsuppgifter vi har gjort.

Hade ju psykologi igår också och redovisade mitt arbete om depression & ångest muntligt, det var allra sista lektionen så jag fick veta att jag kommer få VG i slutbetyg i psykologi. Hade jag varit mer på lektionerna hade jag fått MVG sa hon. Fick också tillbaka arbetet jag hade gjort, MVG på det 🙂

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad söt hon är 🙂 Det är ju så mysigt när barn sjunger!
    Vad duktig du är! Skönt att ha det gjort nu då 🙂
    Ha en bra fredag vännen!
    Kramar!

  2. Vad fin hon är. W har lucia på måndag morgon. Grattis till mvg. Trevlig helg.


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

