Skänken

10 december 2008 kl. 10:51 | Publicerat i Hem och inredning, Värk, känsligt | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

Har inte blivit sämre med illamåendet och det magonda, men det sitter fortfarande i. Kaffet smakade faktiskt inte lika gott idag, kände mig bara illamående. Dessutom har jag så ont i huvudet idag så Niklas får tyvärr (tycker inte han är ett dugg  kul 😉 ) vara hemma från jobbet idag. Förhoppningsvis ska jag kunna slappna av lite så att det blir bättre. Tror dock inte att jag kommer känna mig bättre förrän nästa vecka när det mesta med skolan är över…

I fredags skulle vi få komma och hämta skänken från Mio, men de ringde några dagar innan och sa att skänken gått sönder i frakten så de var tvungna att skicka efter en ny. Tydligen är det så att de får leveranserna enbart på tisdagar så den nya skänken skulle inte komma förrän tisdagen efter, vilket var igår. Imorgon skulle vi komma och hämta den eftersom de  ville ha någon dag på sig att montera ihop den först. Idag ringde de från Mio och sa att det hade blivit fel delar till skänken så nu skulle de skicka efter en helt ny skänk, som inte kommer förrän nästa tisdag. Gahhh…vad tråkigt det är när sånt där händer. Jag vill ju så gärna ha min kära skänk så att jag får göra ordning här. Jag skulle få kompensation, vilket är bra i alla fall. De skulle köra hem den till mig helt utan extra kostnad. Så senast nästa fredag kommer de med den! Min mormor och min moster skulle ev. komma hit nästa vecka för att gratta mig i efterskott och då hade det ju naturligtvis varit kul att ha den vita fina skänken stående här.

Jaja, den som väntar på något gott…..

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Du behöver nog slappana av lite, så skönt att din man är hemma idag. Försök nu ta det lugnt också 😉
    Så drygt när det bara blir en massa strul men hoppas den kommer på plats snart då.
    Kramar!

  2. Men ååå*grr*
    Sånt där kan väl göra en galen…
    För vad kan vara meningen med det där..kommer skänken bringa otur??
    Nää allmänn otur bara tror jag..
    Men jag vet hur det är, när man vill ha ordning…NU! PRONTO!

    Kramis


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

