Ronaldo i mina drömmar

08 december 2008 kl. 10:26 | Publicerat i Drömmar | 1 kommentar
Etiketter: , , , , , , ,

Varför drömmer man så konstigt och varför drömmer man om vissa personer? Nog för att han ser bra ut pojkspolingen (ja han är faktiskt endast 23 år gammal!), men varför drömmer jag om honom som om jag vore världens fan, jag som aldrig tittar på fotboll. Jag pratar om Cristiano Ronaldo. En portugisisk fotbollsspelare som spelar i ett engelskt lag, Manchester United. Jag och flera tusen tjejer till stod i ett badhus när han kommer in i bara badbrallor och alla skriker att han ska ta av sig brallorna så vi får se honom naken…ja inklusive jag, stod där och skrek som fån! Till slut så lyckas väl jag få en liten stund själv med honom och frågar om han inte kan dra ner byxorna och visa det dyrbara han har, hör och häpna. Han gjorde det, men jag blev riktigt besviken för den snorren var ingenting att hänga i julgranen med tyckte jag 😳 😀

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Haha, så tossigt det kan bli du 😉 Skumt vad man drömmer om alltså! Undrar vad din man tycker om denna dröm då, hihi 😉

    Ja, jag försöker att göra så mycket jag kan med skolan hemifrån, dock är det ett prov, muntlig redovisning bl.a som jag har missat och det går ju inte härifrån.
    Tanken är att jag ska fortsätta till våren men det är ju så svårt för mig att säga nu hur jag mår då men jag har ju hela gymnasiet att läsa upp så visst finns behovet där. Ska ansöka och sen får jag hoppas på det bästa 🙂

    Ja, dinna inlägg kommer inte med där av någon konstig anledning men det är kanske nåt strul med just den sajten, får du fortfarande godkänna mina kommentarer, jag såg nämligen nu sist att det stod att den väntades på att godkännas…..? Det är mycket med det tekniska du!

    Ja, visst är det jobbigt när inget funkar, i och med att jag svimmar av titt som tätt i mina sämre perioder så kan jag ju inte funka så bra men i Yoga gör det ju inget om jag somnar lite, hehe 😉 Jag har gjort ett pass nu och det var riktigt skönt för särskilt min rygg o nacke. Så för mig blir kanske detta nåt 🙂

    Du får också ha en lugn o skön dag!
    Kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

