Kalas

07 december 2008 kl. 10:16 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Gravid med bebis nr 2 | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Japp, idag är det kalas som gäller igen. Man gör inget annat än och går på kalas den här tiden på året tycker jag. Idag är det Filippas kusin Hampus som ska firas då han fyller 7 år nästa vecka. Kalaset hålls hos svärföräldrarna och det lär bli en hel del god fika som bjuds på kan jag tänka mig.

Filippa åkte nu med sin tjejkompis och hennes familj till kyrkan, Niklas kollar på fotboll och jag tänkte åka in till stan en snabbis och ordna med de sista julklapparna till Filippa. Vet inte hur jag ska klara det egentligen, har så himla ont av min foglossning idag. Brukar ju sitta fram vid blygdbenet och ljumskarna, men idag sitter det även bak i skinkorna. Spränger till så fort jag rör mig. Får väl gå lugnt och vila mycket så kanske det går bra ändå!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Mycket kalas blir det minsann för er. Så du är alltså redan nästan klar med klapparna, vad duktig du är!

    Förresten så är det strul med tekniken här igen då inte dina nya inlägg kommer med på Bloggkoll där jag alltid läser dom, skumt!

    Nu är pepparkokorna gjorda och det var så trevligt så 🙂
    Nu blev jag ju så sugen på Kärleksmums bara för du sa det, det är min favorit 😉
    Är det ren Nougat du bakar med då eller? Det tål ju inte jag men jag vet nog vilken du menar.

    Hoppas att kalaset blir trevligt och att din dag blir bra trots din foglossning o allt min vän.
    Kramar!

  2. Hej snygging;)!
    Jaså svärföräldrarna ordnar kalas för honom också;)
    Det är inte illa..
    Kul med kalas! Men det kan ju bli lite dyrt om det är många i rad..

    Aj då! Jag har aldrig haft foglossning själv men det låter inte skönt:(
    Angående kejsarsnitt & fibro så har jag inte ens tänkt på det, jag hade ju inte fibro då Felicia kom..eller inget jag visste om iaf.
    Jag hade ju verkligen problem att orka med sista timmarna, men envis som jag är så vägrade jag något annat än att föda fram henne vaginalt.
    Men det var kanske därför jag blev såå dålig efteråt..i ca 2 år:(
    Vore nog att tänka på när det är dax…

    Hoppas kalaset var trevligt, vad köpte ni till Hampus?
    Jag är också klar med julklapparna till Felicia…har köpt nintendo DS till henne, så det blir inte massor paket för det är ju bra dyrt.

    Ha en bra kväll!

    Kram


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

