Hängig

06 december 2008 kl. 10:41 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa | 3 kommentarer
Etiketter: , , ,

Först och främst vill jag gratta min stora älskling på namnsdagen idag! *puss*

Igår blev Filippa förkyld igen så idag ser hon inte sådär jättepigg ut faktiskt. Iofs såg hon inte så pigg ut igårkväll heller, man ser ganska fort när hon är lite dålig. Hon blir inte densamma Filippa och ögonen blir alldeles glansiga och trötta. Får hoppas inte det blir värre som feber och så bara. Själv så har min huvudvärk ökat idag och jag som måste sätta mig med engelskans projekt idag. Dvs skriva om Thanksgiving. Hade också tänkt att baka marknadsnougat idag, det är ju ett måste till julen, men jag får se hur mycket jag orkar med.

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jobbigt med alla förkylningar som går, hoppas hon inte blir sämre och du behöver nog själv ta det lite lugnt.

    Vad konstigt att du måste godkänna, är det bara mina då? Man kan ju ställa in det på olika fast då brukar det ju gälla alla.
    Praktisk kalender i alla fall 🙂
    Kramar!

  2. Glömde ju att svara på din fråga, nej det står inget om det när jag kommenterat och det brukar det ju också göra, skumt!

  3. Jobbigt med dessa förkylningar. Känns som att hela den här hösten har varit en enda lång förkylningsperiod:( Krya på er.


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

