Stödbälte

05 december 2008 kl. 13:42 | Publicerat i Gravid med bebis nr 2 | 5 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

Nu har jag beställt ett stödbälte och hoppas att det ska hjälpa mig mot foglossningen. Jag har ju några dagar kvar som gravid, om man ska vara exakt så är det faktiskt 123 dagar kvar (kanske minus 7 dagar om det blir snitt) 🙂

Borde ha beställt ett bälte till den gamla gubben här hemma också eftersom det står på deras hemsida att bältet även kan användas av personer som inte är gravida utan som är gamla och skröpliga 😉


Bild från Gula Rehab

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jag hoppas att detta hjälper dej nu då. Har dem pratat om snitt?
    Ha en bra kväll min vän!
    Kramar!

  2. Perfa, då kan ju du & gubben dela!
    😉
    När du fick Filippa, blev du snittad då??
    Jag säger som Malin, har de pratat om snitt??
    Kramis

  3. Gammal???
    *host, host*

  4. *fniss*

  5. Åh att jag inte visst, sånt bälte har ju jag liggandes här hemma..


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

