Oooooont

26 november 2008 kl. 10:55 | Publicerat i Dottern Filippa, Hem och inredning, Värk, känsligt | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

För andra kanske inte dagen igår var någonting, men för mig är såna dagar väldigt jobbiga och får tråkiga följder efteråt. Om jag inte ska få mer ont, ska jag inte göra mer än en eller två grejer om dagen. Vilket många gånger känns jättetråkigt. Men ibland blir det ju bara så att man måste göra fler saker. Så idag mår inte min kropp alls något bra. Ont överallt och värst är som vanligt axlar och nacke, men har även väldigt ont i händerna. Märks att jag har varit i skolan och skrivit en del och idag blir det också en del att skriva då vi har nationellt prov i engelska!

Förresten, nästa fredag ska vi hämta den nya skänken. Monterad och klar, ska bli så kul att få ställa den på plats och göra ordning 😀

Har beställt en adventskalender till Filippa i år, annars har ju hennes farmor och farfar ordnat med julklappskalender. Köpt saker och slagit in i klappar som vi har hängt på hennes tygkalender. Men i år ville inte Filippas kusin ha någon för att han är för stor tyckte han och det tyckte väl dom också så då blev det ju ingen till Filippa heller. Så jag ordnade med en färdig kalender istället där hon kommer få lite flicksaker varje dag, smycken, pärlor m.m 😀

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Måste bara säga att jag tycker det är tråkigt att Filippas kusin får styra så mycket, även om han inte ville ha någon kalender hade de ju kunnat göra en till Filippa… Kul iaf att det finns liknande kalendrar att köpa, det visste jag inte! Kul för Filippa att få tjejiga saker också. 🙂

  2. Mä!
    Varför ska inte Filippa få nån julkalender bara för att kusinen har blivit för stor??!!
    Det var det dummaste jag hört..
    Det är som att jag inte ska få kaffe bara för att Johan inte tycker om det!
    *Haha vad gillar du min liknelse?*

    Ja men du förstår.

    Nu blev jag upprörd!

    Men din julkalender var jätte fin & hon kommer bli precis lika nöjd med den!

    Hoppas du fått vila idag så värken är lite lindrigare imorgon.

    Kram

  3. Håller med föregående, F kunde väl fått en iaf kan man tycka! Men nu har hon ju en underbar mamma som fixar det där åt henne iaf så =)
    Kram

  4. Även jag håller med ovanstående kommentarer. Men vart hittade du den du beställde?


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

