Myspys

22 november 2008 kl. 11:38 | Publicerat i Dottern Filippa | 1 kommentar
Etiketter: , , , , , , , ,

Var otroligt trött igår em och gubben var också trött (hur kan man inte vara det när man går upp kvart i fem på morgonen liksom..) så vi slappade i soffan medans dottern lekte med en kompis på sitt rum. Vi somnade väl till lite grann båda två, Niklas gick dock upp senare och började laga mat. Själv fick jag sova en stund till, ja tills maten var klar 😀 När vi hade ätit och kompisen hade gått hem så myste vi till det med lite popcorn, dricka och sällskapsspel. Vi var hem till svärföräldrarna tidigare under dagen och kollade i Niklas kartonger med gamla spel, det var inga spel som dög för lilla fröken för det var ju bara en massa killspel (och ja, det var väldigt mycket killigt där måste jag säga 🙂 ) Så vi kikade i svägerskans kartong istället och där hittade vi både Busungar, Bamse, Pippi, Barbie.

Filippa valde att först spela Busungar, det var verkligen nostalgi att få spela det spelet. Jag och en kompis spelade alltid det när jag var liten för jag tyckte det var otroligt roligt! Sedan spelade vi också Pippispelet 😀

Såhär såg pappa ut efter vi spelat klart, han kom nämligen sist varje gång!

Och den som var gladast var naturligtvis Filippa för hon vann varje gång!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vilken mysig familjekväll:)
    Det där ”busungar” är inget jag minns..tror aldrig jag har spelat det faktiskt.

    Ja ”Bara om min älskade väntar” är kanoners!
    Å eftersom Winnerbäck är ett stort fan hos mig också så gör han den väldigt bra!
    Det har du rätt i, det är också en låt som berör.

    Idag känner jag mig helt osocial & grinig.
    Småvärk i hela kroppen o allmänt loj känner jag mig.

    Skönt med 2 dagar ledigt iaf.

    Hur funkar Thermosen..hette den så??
    Är lite sugen på en sån jag med.
    Har du testat dom där spikmattorna?
    En sån funderar jag med på, så kanske man överlever den här vintern också;)

    Ha ni en fortsatt trevlig lördag.

    Kram


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

