Rundisen

18 november 2008 kl. 21:10 | Publicerat i Gravid med bebis nr 2 | 3 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Passade på att ta en bild på magen idag på födelsedagen. Imorgon går jag in i v.21, är alltså idag i v.20+6. Vad fort tiden går egentligen, redan halvvägs. När julen har varit är det ju bara några månader kvar för bebisens ankomst. Även om inte magen är sådär jättestor än, så känner jag mig stor och ”plufsig”. Känner mig helt enkelt mer fet än gravid…haha. Vågen stod på 61,4 kg idag så jag har gått upp 7 kg nu. Lika mycket som jag gick upp med Filippa allt som allt!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Oj vad tiden går :O… Men superfin mage har du vännen:)

  2. Inser att det var ett bra tag sen jag såg dig!

  3. Oj oj oj vilkenvacker mage!
    Å vilken bjässe, om du gått upp lika mkt nu som under hela graviditeten med Filippa:)
    Vet du vad jag känner?
    Att ni kommer få en kille.
    Kom ihåg att jag sagt detta nu:D

    Jo vi försöker..men skulle väl kunna försöka mer..är ju så jäkla trött på kvällar & mornar.
    Å nu när värken är värre så blir jag helt toltalt slut!! Orkar ingenting, inte ens sex;)

    Vet du om det är svårare att bli gravid när man har fibro?
    Har du hört nåt??

    Puss & Kram


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

