Myskväll

18 november 2008 kl. 20:44 | Publicerat i Allmänt, Gravid med bebis nr 2 | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

Nu har vi varit på resaturang. Som vanligt var maten jättegod på Alfie, idag blev det oxfilé. Filippa tog som vanligt pannkakor och till efterrätt fick hon en smarrig glass. Jag och Niklas var så mätta så vi orkade inte med desserten.

Tack min goa familj för en helt underbar och skön 30 årsdag, älskar er! Tack också till alla som har grattat mig både här och på facebook 🙂

Innan vi åkte var Filippa lite sur, för hon fick inte ha på sig det hon ville...

Tunikan/klänningen jag fick i present!

Får passa på och lägga in kort på mig när jag ser lite pigg och fräsch ut.. 😉

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Du är så fin vännen!
    Å tunikan/klänningen var super!
    🙂
    Förstår att det blev en lyckad kväll.

  2. Ännu ett fint plagg. Härligt med restaurangbesök och god mat.


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

