Hipp hipp hurra!

18 november 2008 kl. 12:51 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Värk, känsligt | 7 kommentarer
Etiketter: , , , , , , , , ,

Grattis till mig själv på 30 årsdagen! 😀 Har blivit riktigt firad härhemma. Först blev det frukost på sängen och ett paket. Inte så svårt att göra frukost till mig då jag bara äter en smörgås…hihi. Fick ett jättefint kort som Filippa hade valt, naturligtvis med blommor på framsidan (typiskt henne) och när man öppnade kortet spelade det musik. I paketet låg en Thermosense, som jag så gärna ville ha. Alltså den där värmemaskinen med fyra värmeplattor som är speciellt utsedd för fibromyalgi patienter. Den ligger på laddning nu, sedan är det bara jag provar den. Hoppas den kommer hjälpa mig mycket! När frukosten var avklarad fick jag sätta mig i soffan och då kom de med en tårta som de hade bakat på morgonen, med sig hade de också två paket till. I paketen den här gången låg det en jättefin pyamas och en tunika/klänning som jag hade sett ut. Kommer nog sätta på mig den ikväll när vi ska ut och äta så då kan jag ta en bild 🙂 Till tårtan blev det kaffe och även ett fika/tårtbesök av svärföräldrarna som kom med en blomma. Tårtan var jättegod, mina älsklingar kan att!

Filippa har skrivit på kuvertet

 

Här tyckte Filippa det var jättekul när jag skvatt då musiken började spela 😀

Får hjälp med att öppna paket....

Kollar på Thermosensen

Tårtan

 

Tur att det bara fick plats 18 ljus 😉

7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Grattis på din stora dag!! Eller som peder sa till mig när jag fyllde 30.
    Grattis gumman nu är du officiellt kärring…. (Sagt med kärlek förstås) 🙂
    Hoppas Thermosense fungerar för dig och gör din dag lite lättare…

    Kramar från oss……….

  2. Stort stort grattis på din 30- årsdag :)… Hoppas den där apparaten fungerar bra för dig å det hjälper.
    Måste säga att det filippa skrivit på kuvertet var såå sött.
    Än en gån stooort GRATTIS

    Kram kram

  3. Hipp Hipp HURRAAA!!
    Grattis min underba vän här på bloggen.
    Välkommen in i vuxenvärlden;)
    Vilken kanon morgon du fick, jätte fina saker också!
    De där värmeplattorna tror jag är kanon!!
    Mmm tårtan såg riktigt yummie ut, gillar du choklad eller??;)

    Å vad perfekt, alla ljus fick plats också¨..
    😀

    En stoooor lååång grattis kram från mig

  4. Å vilka fina presenter! Skriver väl grattis till dig här oxå… GRATTIS =)
    Den där tårtan såg minsann smaskig ut!!!!
    Skulle oxå vilja bli firad så där mysigt!
    Kram

  5. Grattis på 18-års dagen! (japp, jag går efter antalet tårtljus!) =)

    Fina presenter till fin Terese!

    kram

  6. Lite sent skrivet men grattis i efterskott! Tårtan ser supergod ut! Vilken bra ide att ha cholkad på! Kan jag sno iden?

  7. Tack så mycket! Sjävklart får du sno idén 🙂


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

