30 års kalaset

16 november 2008 kl. 20:53 | Publicerat i Allmänt | 4 kommentarer
Etiketter: , , , , , , ,

Äntligen är den här dagen över, jag måste säga att jag är så otroligt osocial när det gäller sånt här. Träffa en massa släkt och vara trevlig. Vill hellre låsa in mig på toaletten 🙂
Men i alla fall gick allt supersmidigt och jag fick mest pengar (som jag hade önskat mig), två halsband och Office 2007 paketet. Mamma, pappa och lillebror kom hit tidigare och hjälpte oss att duka och göra ordning. När gästerna kom fick de ta sig bål, sedan bjöd vi på potatissallad, rostbiff, skinka, exotiska frukter, bröd och dricka. Barnen fick korv med bröd. Efter maten dukade vi fram kaffe, tårta, glögg och pepparkakor. Så det blev mycket godsaker därborta! När alla de flesta gäster hade gått började vi städa ihop allt och sedan hängde mamma, pappa, lillebror, storebrors familj och svärföräldrarna med hem där vi fortsatte med godsakerna hela kvällen.

Även om den riktiga födelsedagen inte är förrän till tisdag så är det skönt att det här kalaset är över nu, till tisdag blir det förhoppningsvis en lugn och skön födelsedag med bara maken och dottern!

Här står jag och pappa med våra magar 🙂

 

Herregud, blir lite rädd faktiskt. I alla fall för den till höger! 😉

Man ser ju vem som hellre dricker öl än hjälper till.... 😉

Lillebror

2008-11-16-011

Gästerna börjar strömma in...

 

 

Storebror och hans fru

Jag, svärmor och J

De större barnens bord

Maten är avklarad, det skulle ha räckt med en bricka kallskuret!

Kaffe och tårta, fast vissa dricker ju öl istället...

2008-11-16-045

Här hjälps vi åt att städa iordning innan vi åker hem och fortsätter kalaset!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad kul att se bilder från kalaset!
    🙂
    Ni verkar ju ha haft det super trevligt.
    Hihi du är som jag, blir också osocial i större sammanhang;)
    Å visst blir man trött efteråt & har svårt att fokuser & lyssna & ta in information efter ett tag.
    Kram

  2. Vilka fina bilder, ni verkar ha haft en jätte trevlig o bra kväll 🙂
    Men jag förstår att du tycker det är skönt nu när det är över, det kostar ju att ligga på topp 😉
    Kramar!

  3. Tack för ditt inlägg i min blogg! Jag hoppas också det håller i sig 🙂
    Vad fin du var på ditt kalas!! Jättefin verkligen
    Stor kraam!

  4. Ser ut att ha varit ett lyckat partaj:) Härligt!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

