Utmanad

11 november 2008 kl. 20:42 | Publicerat i Utmaningar | 5 kommentarer
Etiketter: ,

Jag har blivit utmanad av Linda

3 saker jag skäms för:
1: Mina åderbråck
2: Min gula tånagel
3: Min profil

3 saker jag är stolt över:
1: Min vackra dotter
2: Min goa make
3: Att jag trots allt med min envisa och jobbiga värk studerar och har ett mål

3 saker jag vill göra år 2009:
1: Föda en frisk bebis
2: En bröstförminskning
3: Gå ner i vikt

3 händelser år 2008 som jag aldrig kommer glömma:
1: Att jag äntligen blev gravid
2. Arbetsträningen på foktandvården
3: Dotterns fösta tappade tand 🙂

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:
1: Min familj
2: Min dator
3  Mina vänner på msn och nätet

3 personer jag avundas:
1. Min makes otroliga lugn
2. Min kompis som alltid är så glad och social (vill också vara det)
3. Folk som jobbar och tjänar pengar

Dessa 3 utmanar jag:
Malin
Marie
Linda

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Uppdraget utfört =)

  2. Nästan så att till och med jag känner mig utmanad, får se hur långt jag kommer med min lista! =)

  3. Ja självklart får du också göra den Emma, bara kul!! 🙂

  4. Just ja!
    Jag har ju med en tånagel jag skäms för:/

  5. Hoppas du haft en bra dag förresten & tack för din kommentar
    idag:)

    Kram Kram


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

