Inte på humör

10 november 2008 kl. 15:28 | Publicerat i Värk, känsligt | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Har helt och hållet vaknat på fel sida idag. Känner mig irriterad, stressad och orkeslös. Har så ont i kroppen så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag har inga kläder som passar, en behå som är för liten och skaver in i både axlar och revben. Håret är för långt och slitet så det går inte att göra iordning det som man vill. Har mycket i skolan som jag ligger efter med, men orkar inte ta tag i det (men har i alla fall gjort klar en uppgift idag) så jag blir hur stressad som helst. Dessutom känner mig stressad inför lördagen då kalaset är, måste ordna med allt nu i slutet av veckan. Gahhh….varför måste jag bli så uppstressad och få ångest för allt?? Vill bara känna mig normal någon gång!!!

Längtar tills ikväll när dottern har lagt sig så jag kan trösta mig med lite popcorn och bra tv-program!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kanske skulle försöka få ner dig i väskan så kan du följa med mig för att vila upp dig lite?
    Dessvärre så tror jag inte att du skulle få plats men jag lovar att jag ska tänka på dig när jag ligger och plaskar i poolen på lördag *hihi*

  2. Vad jobbigt du har det med allt vännen!
    Jag förstår dej till en viss del i alla fall, har ju själv aldrig varit gravid men ändå 😉
    Men du ska se att allt fixar sig till det bästa, dina kläder, kalaset skolan o allt det andra.
    Ha nu en bra kväll trots allt o ta det lugnt!
    KRAM!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

