Fars dag present

08 november 2008 kl. 18:02 | Publicerat i Allmänt, Dottern Filippa, Gravid med bebis nr 2, Värk, känsligt | 1 kommentar
Etiketter: , , , , , , , , ,

Vi firar ju inte Fars dag sådär jättemycket, men vi brukar i alla fall köpa någon liten grej till världens bästa pappa! Så jag och Filippa åkte in till stan idag för att försöka hitta något, det gjorde vi till slut. Men det var Filippa som valde helt och hållet. Sedan kunde vi ju inte åka hem utan ha köpt något till oss själva också, så vi köpte oss ett varsitt klädesplagg. Filippa ville ha en Hello Kitty klänning och jag köpte mig en top. Innan vi åkte in till stan mådde jag ganska så bra i kroppen, men tyvärr kom värken tillbaks med buller och bång när vi gått en liten stund i affärer.

Sedan måste jag säga, att jag verkligen hatar mina bröst!! Det är så svårt att hitta fina överdelar som verkligen passar, blir bara så ledsen så fort jag prövar och det sitter tajt, tajt över bysten. Tar jag en storlek större så blir det stort som hus runt midjan och över magen. Tröjor som är avskurna under bysten funkar ju inte alls, för antingen är det alldeles för tajt eller också sitter den avskurna delen mitt över bysten. Dessutom får jag jätteont i rygg, axlar och nacke så fort jag sätter på mig behån…. Längtar så tills operationen, nästan så att jag vill skippa och amma bara för att få det gjort tidigare!!!! 😳

Som vanligt en sådan här tidig lördagkväll ”umgås” familjen mycket tillsammans genom att maken sitter därnere och kollar på fotboll, dottern sitter och tittar på barnprogram. Själv har jag ingenting att göra, så det blir att jag sitter här vid datorn….

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jag tycker då att du är jättefin i de nya kläderna och såklart är lilla Filippa också det:)
    Kramar!


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

