Skridskodrottningen

06 november 2008 kl. 19:55 | Publicerat i Dottern Filippa | 2 kommentarer
Etiketter: , , , , , ,

Dottern har inte åkt skridskor på kanske 2 år, så till en början gick det lite segt när vi var iväg till ishallen igår. Men sedan vågade hon släppa till lite och började kana lite på skridskorna, men mestadels blev det att hon ”gick” på isen istället 😀

Eftersom jag druttade på ändan sist jag åkte, så vågade jag inte riktigt sätta på mig skridskorna igår. Lite rädd om magen nu nämligen…..Men Niklas satte på sig skridskorna och åkte med Filippa. Han filmade henne lite också och det ser så roligt ut. De skulle tävla och se vem som kom först fram till sargen och Filippas fötter går som bara den där ett tag…man behöver ju inte kana för att komma fram :mrgreen:

Ett härligt litet Filippaskratt i slutet också…hihi.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Åh, jag blir ju sugen på att åka skridskor nu 🙂 Vad det ser härligt ut och visst är det skrattet för härligt :DHon är så söt din lilla dotter!
    Klokt av dig att inte åka själv.

    Det är en romantisk komendi och alltså ett tips är att du ska se den om du gillar sådana, tror att du skulle gilla den.
    Ja, det spelet har vi haft i många år och fortfarande är det kul att ta en o en annan runda.Fast att jag inte vann ikväll 😉

    Nu är det sängen som gäller för min del, så trött! Nattinatti, sov så gott o dröm så sött! Har du sluppit drömmarna nu då förresten?
    Kramar!

  2. Satans så söt hon är 🙂


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

