Scrapping

04 november 2008 kl. 21:07 | Publicerat i Scrapping | 5 kommentarer
Etiketter: , , , , ,

Åh jag önskar att jag hade ork till att börja scrappa igen. Har så mycket scrappingsaker som bara ligger och väntar på att få bli använda. Men jag vill inte börja igen förrän jag verkligen känner att jag orkar och kan utvecklas inom området, tycker nämligen att jag har stått still nu på samma ställe. Vill ju liksom komma lite längre i mina scrappingkunskaper, kunna utveckla och göra de där riktiga fina och härliga korten eller LO´sen!

Gamla kort som jag har gjort…

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vad fina 🙂
    Jobbigt när man ”fastnar” så och visst tar dte både tid och ork.
    Jag hoppas att du mår någotlunda bra idag och att du får en bra dag!
    Visst var det idag som du skulle iväg?Väntar ju såklart på att få en uppdatering om det men visst går det bra 🙂
    KRAMAR!

  2. Heeeej 🙂

    Ja scrappa är ju såååååå kul. jag tycker dina kort är fina *nickar*

    kram kram

  3. Nej nej 😀 Nåt kul ska man väl ha när man ligger där o kämpar sen 😉 Vi ska med andra ord inte ta reda på det öht. Hoppas det ser bra ut 😀

  4. Vad fina!!
    Vill jag också kunna!!

  5. Jag kommer inte ihåg när jag scrappade sist. Har knappt gjort det alls sen vi var hos dig. Vill väldigt gärna men har ingen ro i kroppen att sitta ner och börja på något tyvärr. Köpte lite papper och grejs i USA som jag ska ha till ett album eller något sen när det nu blir…..


Kommentera

Entries och kommentarer feeds.

